PREDNÁŠKY PRE LEKÁROV A SESTRY

Profesionálna a ľudská komunikácia s pacientami a príbuznými je častokrát veľmi ťažká.
V únave a pod časovým tlakom si niekedy nevystačíme s tým, čo sme sa naučili v praxi.
Komunikačné zručnosti a konštruktívne postoje zdravotníka výrazne ovplyvňujú nielen to, ako dobre zvládnete rozhovor, ale aj ako dobre sa budete počas neho a po ňom cítiť.
Cieľom komunikačných školení a prednášok je vám poskytnúť nástroje, aby vám aj náročné rozhovory išli ľahšie a aby sa zvýšila šanca, že pacienti budú ochotnejšie spolupracovať.

Od roku 2009 robím často komunikačné školenia pre zdravotníkov. Či už pre súkromné ambulancie, siete nemocníc, štátne nemocnice alebo na stretnutiach a  konferenciách zdravotníkov organizovaných firmami a zdravotníckymi organizáciami.

Profesionálna a ľudská komunikácia zdravotníckeho personálu je absolútne kľúčová pre zvládanie emocionálne a komunikačne náročných situácií. Tých je  neúrekom a mimoriadne sťažujú spoluprácu medzi zdravotníkmi a pacientami.

Ľudská a profesionálna komunikácia pomáha zvládať konflikty a nátlak zo strany pacientov a príbuzných. Adekvátne reakcie zo strany zdravotníkov zvyšujú mieru dôvery aj spolupráce. Keď vieme citlivo a otvorene komunikovať, tak aj odbornosť a ľudskosť zdravotníkov sa zvyšuje v očiach pacientov.

Za viac ako 15 rokov som vyškolil stovky zdravotníkov a pre tisícky z nich som urobil prednášky na desiatky tém v komunikácii a riešení konfliktov a aj na viaceré témy týkajúce sa duševného zdravia a zvládania stresu a vyhorenia.

Príklady tém, ktoré robím pre zdravotníkov, nájdete nižšie. 

Témy prednášok

EBOOK ZADARMO

Meditácie o hríboch a mysli,
o pohybe a rozjímaní

→ Kliknutím na tlačidlo “CHCEM EBOOK ZADARMO” súhlasíš so Zásadami spracúvania osobných údajov.